Vill dit NU!

Nu helt plötsligt infann sig en OTROLIG längtan till Alicante
Dumma viktor och påminna mig, jag försöker ju att inte tänka och längta dit längre. Det får jag inte för min behandlare :P 

Men jag vill dit snart!
Skulle vilja försöka samla ihop gamla alicante gänget igen och dra dit.
Det skulle vara så SJUKT ROLIGT!

När ska dumma Trygg Hansa meddela om mina pengar?
Jag vill ha mina pengar NU!


 

Tänk om man kunde ligga där nu i solen och steka, de har trots allt fortfarande 21 grader. Det skulle inte sitta fel!

Linda när åker vi?

Kommentarer
Postat av: linda

jag har kollat biljetter och de kostar ju minst 2000 (vilket inte är så dyrt ändå). Men det är alltid mitt i veckan då plikten kallar till universitetet =(



Det suger för jag vill också åka nuuu!

2009-10-28 @ 19:07:48
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0