Vill bli Frisk!

När man äntligen började känna sig bättre får man istället asont i halsen och blir förkyld.
Nu sitter/ligger jag här hemma på mitt arsle för fjärde dagen i rad och nu börjar det bli otroligt segt och tråkigt.
Undrar vad det är för skit man fått, mamma sade att det kanske är the swinflue men det kan också bara vara ett virus eller vanliga influensan. Segt är det i vilket fall. 
Jag som ville träffa folk innan jag åker på söndag, snacka om typiskt.
Jag får bita ihop och bara ta det lugnt för att förhoppningsvis bli frisk snart.
Undrar vad man ska underhålla sig med för nåt idag?
Bara att börja leta igenom alla filmer här hemma och se om man kan hitta nån man inte sett tusen gånger.

Ikväll blir det iaf bonde söker fru, grey's anatomy och true blood :D
Favorit tv dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0