Äntligen internet igen

Att sitta farmför en dator blev alldeles överväldigande. Vet inbte var jag ska börja någonstans. såg att jag hade fått ungefär en miljard mail så man kanske borde börja där.
Jag har nu precis fått mitt intenet inkoppkat, snacka om att det har dragit ut på tiden.
Orkar inte skriva nåt längre inlägg för tillfället måste sätta mig och plugga.
har mitt första seminarium på torsdag och är jättenervös. 
Vet inte hur jag ska skriva det..

Men allt är bara bra här annars, Älskar min lägenhet som sagt och mina klasskamrater verkar jätteshyssta.
Var ute med några av dem i helgen, vi såg faktiskt E-typenär han spelade på en bar :P
Kurserna verkar oxå bra. fast den ena som jag nu kommer in i lite senare verkar ganska flummig, ska försöka att förstå  mig på vad det är, kan vara en fördel! 



Kommentarer
Postat av: Linda

haha! e-type den gamla pudeln! fortfarande lika bra som han var på mellanstadiet? :P



Kul att du verkar trivas! Var inte så orolig över seminariet, det brukar alltid vara enklare än man tänker sig. I alla fall på vårt programm :P

2009-11-09 @ 15:55:02
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0