Måste komma bort från detta land iaf en vecka!

Uppe med tuppen är jag som alltid. Och nu försöker jag hinna göra så mycket saker som möjligt innan jag ska lägga mig ute på verandan och steka i solen.
Måste passa på när det är sol för en gångs skull och lite värme. De senaste dagarna har varit så himla kalla, regniga och gråa.

Längtar mig bort nåt otroligt till värmare breddgrader och känner att jag MÅSTE resa till Spanien eller på någon solsemester. Kommer få abstinens och gå in i en depression om jag inte ska få lämna detta land i nån eller några veckor!

Att bara sitta här hemma på mitt arsle kommer att göra mig tokig!

Känner verkligen ett sjukt stort behov av det. Men antar att man vande sig vid värmen och solen när man bodde i spanien och alltid kommer ha det i kroppen.

Har dock ett problem, PENGAR heter det. Har spenderat allt för mycket den senaste tiden ( fråga inte på vad ) och känner att jag vet inte ens om jag har råd att åka nånstans.

Med tanke på att jag inte har nåt jobb kännns det inget vidare heller.

Så den närmaste tiden framöver kommer jag att ligga lågt och inte köpa några onödiga saker. Ska dessutom dra ner på festandet. Har blivit mycket den senaste tiden, nu får det bli ett kort uppehåll!

 SAKNAR SOM BARA DEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Emma! Jag tycker att vi kör någon vecka i någon främande stad i Sverige, och låtsas som att vi är i ett annat land :P det finns billiga sist minuten-tåg vi kan ta! Vore skitkul! :D



Det får bli södra Sverige så det är varmare och lättare att känna utomlands-känslan. Vad tycks?

2009-05-31 @ 12:52:49
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Em

Det skulle vara jätteskoj men har inte råd att göra det och åka till spanien :S

2009-06-01 @ 16:15:00
URL: http://emmawernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0