Plugg, plugg, plugg

hatar att sitta framför min dator nuförtiden och orkar därför inte ens kolla min mail :P datorn står så dumt placerad att jag inte har något bord att ha den på, så får sjkuta den fram så långt den går fram till matbordet och jag ser inte ens vad det står på skärmen, det är därför jag inte har någon lust att sitta framför datorn. måste köpa en laptop snarast för såhär kan jag inte ha det. tur att man skriver allt skolarbete i skolan.
Nu är det sjukt mycket plugg för övrigt och våran hemska uppstas om defekta adjektiv gåt inte riktigt som vi vill.
vi hoppas våran lärare ska godkänna frågeställningen och syftet denna gång. Tredje gången gillt heter det.
om hon inte godlkänner det den här gången kan man lika gärna ge upp. Hon är HEMSK tyvärr!

så plugg är det som gäller varje dag. idag kom jag hem halv 7 från biblan efter till sist skrivit klart vår bakgrundsdel.

Men annars är allt bra. Finsittningen i fredags var jätterolig och Adrian kom hit i lördags och gjorde julgoids med mig och firade första advent :) Jättemysigt!

Min lägenhet är så mysig med mina fina julstjärnor och allt.
På torsdag åker jag till adrian får se sen om jag åker hem på fredagen för att vara med på en julfest på kåren eller om mjah åker tillbaka med amanda hit på lördag. På lördag ska amanda och jag köpa julklappar.

Nu ska jag titta vidare på ugly betty och koka lite te.

imorgon blir det att dra till skolan igen och fortsätta på den fantastiska uppsatsen. tur att det finns mycket ögongodis på skolan :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som mycigt första advents-firande :)

2009-12-01 @ 20:59:41
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Annelie

Låter som du har det bra där borta i Bästerås! :D

2009-12-02 @ 20:45:15
Postat av: Jessica

Är det teknik-killarna som gäller nu också?? ;)

2009-12-02 @ 21:57:52
URL: http://jessicajantti.blogg.se/
Postat av: Em

Ja jag har det toppen :D Nja jag vet inte om det är teknik killar faktiskt. har inte hunnit undersökt vad de pluggar :P men har hittat några hetingar som går byggnadsingenjör som våran klass har alla fester o aktiviteter med men tyvärr är de snygga redan upptagna hahaha :P

2009-12-06 @ 19:01:38
URL: http://emmawernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0