Pengar

Ska äntligen få mina pengar från TryggHansa. Inte lika mycket som det först var sagt, för då skulle jag behövt vara sjukskriven i 180 dagar. Det blev bara 87, så det fattades sådär en 100 dagar. Men än dock så kommer det ramla in lite välbehövliga pengar i slutet på denna vecka.
Det första jag ska köpa är en laptop, tack gode gud. Orkar inte ha min stationära längre. Ni som inte sett hur jag har det ska vara glada. 
Så när jag kommer hem över jul så ska pappa och min farbror få hjälpa mig att hitta en bra dator, för jag kan ingenting om datorer. Eller nåt tekniskt överhuvudtaget.  

En resa till solen skulle inte det heller sitta fel. En utomlandsresa ska jag lägga undan pengar till, jag har inte rest sedan Spanien och det är 1,5 år sedan dess?!

Alicante lockar nåt otroligt, men vi får se, var, när och hur det blir av.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så skönt att det rullade in lite deg då. Din data är ju inte världens minsta XD kommer att sakna den, haha, och dina kurrande högtalare :P :P

2009-12-08 @ 18:33:18
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0