Julfriden har inte riktigt infunnit sig än.

Nu har man kommit "hem" igen. Att julafton är imorgon kan jag inte förstå. Jag har bara haft uppsatsen i min hjärna fram till igår kväll, när vi Äntligen blev klara med den.
Snacka om länge vi har hållit på med den, men jag skyller allt på våran lärare somm valde ämnen åt oss och aldrig blev nöjd med vad vi gjorde. Nu är det gjort hur som helst och nu kanske man kan släppa alla tankar om ett rädd/rätt barn, ett mörkrädd/mörkrätt barn, eller ett hundrädd/rätt barn o.s.v. Alla olika varianter av rädd med barn har gjort mig tokig. Nu tycker och tänker jag börja använda ett rätt barn, jag har vant mig vid denna formen så nu känns det faktiskt rätt!
Ikväll blir det klappinslagning och till att klä julgranen. Men först ska vi äta, jag håller på att dö av hunger så hoppas fiskgratängen ska smaka!

Kommentarer
Postat av: linda

haha! Shit, jag skulle ble helt degig i hjärnan av en sådan uppsats! Härdsmälta!

2009-12-25 @ 11:17:50
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0